Vart vid farmor

Idag så har jag vart och ätit vid mina far föräldrar.
Sen var vi och händlade lite så jag får frukost imorgon och så.
Inatt tror jag inte att någon kommer sova vid mig och det känns tråkigt.
Har ju inte sovit själv på hela veckan men vem vet kanske får hemligt besök av någon söt vän :)
Nyss snackat med min lilla bebis och jag saknar honom väldigt mycket nu har över en vecka gått sen jag träffade och kramade på honom på honom.
Det ska bli skönt att åka till honom på tisdag och träffa honon några dagar iaf :)

Snart ska jag till farmor igen ska bara byta kläder och sedan dra mig dit. 
Min lillebror Ludvig har bestämt att vi ska äta våfflor så då tackar man ju ja direkt för det är ju så gott.

XOXO Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0