Helg och ny vecka

Helgen gick så snabbt och man fick inte en sekund över till något bloggande.
Men det struntar vi i.
I fredags tog älsklings gubben studenten :)
Han var så fin :)

Så det vart lite firande med fika vid hans farmor och sedan mat och jordgubbar vid svärmor innan vi tog oss en powernapppp så han kunde gå vidare.
Jag gjorde mig klar var inte alls fest sugen men tog vinaren och ett glas medans jag gjorde mig klar sen mötte jag upp grabbarna och gick till Bohman på lite lugnt festande :)
Sen hem och sov med en slö Jonathan.

Lördagen kom mamma och pappa hem efter två veckor i turkiet med Ludvig :)
Fick massa godis och lite sommarkläder .
Sen åt vi och kollade på tv.
Tog en powernapppp för jag hade en sliten älskling.

Söndagen åkte vi till älskling igen för att fira hans födelsedag :)
Så vi gick till piren och fikade och sedan till hans mamma och åt väldigt god mat :)

Och idag fyller älskling år så grattis till honom :)
Jag älskar dig<3



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0