Svar på tal.....

Jag tänkte få en sak sagd här.
Nu har jag äntligen kommit fram till att man ska ta vara på de man har och skita i alla andra.
Det finns få i världen som man kan lita på till 100%

Jag tänker inte leva i skiten med personer som jag inte kan lita på är med för då kommer de och går som de själva vill.
I sommar ska jag ha en sådan där sommar där alla som verkligen bryr sig om mig ska få bevisa det annars kan de sticka. Jag har redan många som kan få fara till helvetet. Ja rätt ut. Det finns så jävla mycket falska personer i närheten här där jag bor.

Nej jag tänker hellre leva med mindre bra vänner än flera falska som tror att de kan ha flera jag i sig och dubbel moral.  När man säger en sak men sedan när allt kommer ut så har man tydligen inte sagt det. Skit snack det finns det mycket av varför inte säga det direkt till personen om man tycker illa om den? Jo jag har lärt mig att iaf inte jag kommer någonstans med skit snack så jag säger det till personen direkt eller håller käften!

Fyfan!



Kommentarer
Postat av: Malin

mycket bra sagt Jennifer! jag håller med dig!

2010-06-07 @ 19:43:58
URL: http://readytocompete.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0