Fredag?

Fredag idag känns inte som det eftersom jag inte haft någon praktik denna vecka så har typ bara vart hemma och haft det allmänt lugnt och bara vilat upp mig.
Mitt liv är perfekt ;)
Sitter hemma hos min mr.x nu haha
jag och Lona snackade om det igår att vi ska börja kalla våra pojkvänner så för att inte dra ut dom i bloggen och så.
Ikväll blire iaf bara mys med han. Var nyss och handlade godis till kvällen så då blir det mys och magic så jävla kul spel alltså vänta bara tills jag och lona har köpt våra egna lekar :)
Menvärk som fan har jag också och alla är bara dumma.
Min höft blev helt fuck´t up  idag :O
Men vi hörs väll typ tre till inlägg innan det blir mys för han nördar med sebb just nu .


Gammal bild på mig och snygg lona

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0