Länsdans och skakaröv!

Igår så var det fredag och det meas med en helg att vila upp sig på eller vara med sina underbara!
Jag var med en av dom och bara mös var skit trött verkligen men det gick det med.
Skulle om jag orkat och om någon jävel svarat åka ut till lona i skogen med massa människor men blev en tidig kväll hemma vid älskling. Först somnade jag typ tio tjugio minuter när han snackade med anders i telefon sen vid tio efter vi ätit somnade jag innan jag bestämmde mig för att lägga mig för kvällen.
Oj nu när jag skulle hämta mat så slog händiga sven till igen och spilde ut ketchup!
Men ikväll ska jag och Lona skaka arsel på länsdansen med några funktionshindrade.
Kul ska det bli :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0