Älskling är äntligen i sverige!

WOHO han är i sverige och snart hemma så jag kan pussas och kramas med honom.
Ska bara kasta mig runt hans hals ;)
Vill ha pizza själv nu!
Gud va gott :)

Sen i tisdags när brudarna sov vid lona busade vi lite till 118800 och frågade vilka vi var. Gissa vad det stod om mig ;) Såhär:
Jennifer är en vild ung dam som älskar allt i livet, framför allt sånt som är rosa! Allt som är rosa är bra helt enkelt, om hon hade fått välja så hade hela världen varit rosa. The jonas Brothers är förövrigt så söta och sexiga att hon får ståpäls varje gång deras namn nämns. annars gillar hon att äta pizza och sjunga karaoke med sig själv. Hennes förebilder är Kissie och Carolina gynning.

Haha skrattade ihjäl mig men vissa tyckte det stämde förutom Kissie då.

Puss

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Hahah x'D När jag frågade om mig själv så visste de allt om mig x'd hahahah. Att jag känner takida, att jag driver en av sveriges största musikbloggar och vart jag bor osv^^

2010-05-06 @ 17:55:23
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0