Fattar inte vad som hänt med vissa.....

Söndag och Lona var här nyss ett tag trevligt att hon kunde komma och vara våran slav till affären.
Hon var även här igår ett tag.
Kollade då på en jätte gammal film med Niklas Walgren filmen G(G som i gemenskap)
Och den gick väl hem :)
Så det var kul sen somnade jag till det blir aldrig som man tänkt sig.
Och det hade inte något med själva rubriken att göra så nu till det.

Att folk förändras det vet jag men på ett sånt sätt och svika en vän på ett sånt sätt är inte Okej.
Jag nämner inte namnet nu men den personen det rör sig om kommer veta det själv.
Inte sett skymten av dig i veckan knappt men du vill ändå inte förlora mig. Lilla vännen det kommer du om detta fortsätter men det är ju inte mitt val. Jaja se hur det blir imorgon.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0