Onsdag och väldigt trött

Vi i 2:an åkte till stockholm igår för att gå på dramaten och skansen.
Skansen var väll sådär. Kände att jag inte ville betala 90 spänn för att gå in där eftersom jag bara hade så att det skulle räcka till mat ungefär. Men Sara och Lona dissade mig och gick in där.
Tur att jag hade Erik Lisa och Johan som jag fick gå med då.
Så vi gick runt där en stund sen satt oss och glassade i solen :)
Sen gick vi till dramaten för att se så vi hittade dit sen. Sen blev det skattjaktstajm och lunch.
Ont i fötterna fick man också. Men Nej jag och Sara fick inte vila heller.
Sen skulle vi tillbaka till dramaten för en rundtur. Och när vi kommer dit så säger dom att pjäsen var inställd.
Så alla blev as griniga speciellt våran lärare som krävde att vi skulle få åka en annan gång.
Så vi skulle åka hem vid halv elva egentligen om vi skulle sett den. Men vi fick fri tid och åka hem vid 8. Så jag tessan och Sara gick och tog oss en liten fika på seveneleven för att vi inte såg några andra fik men det var asgott kaffe och glass där :)
Sen frös vi så då gick vi till dramatentrappan och satt oss i solen.
Sen gick vi och åt mat och sedan åkte vi hem till ludvika.
På hemresan körde vi jag har aldrig och det var askul :)

Och idag är jag fett trött !
Och det ser ut som att jag får en Awsome helg!
Not !

PUSS

Kommentarer
Postat av: eve

sv: carro

2010-05-16 @ 20:54:15
URL: http://mariaevelina.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0