Tankar

Hejhej
Längesen jag skrev men kan bero på mycket jag går i skolan som jag börjar bli riktigt duktig i. En applåd till mig själv :) Och att jag har mycket på sidan att tänka på och det är saker jag inte kommer ta upp här än.

Men jag har vart i skolan idag och haft lite politiksnack i olika former.
Imorgon ska vi debattera i skolan och jag och en kille i klassen Erik ska vara socialdemokraterna och jag tror vi faktiskt kan vinna det.
För om det vi ska debattera om där så har vi bra åsikter så jag hoppas det kommer gå awsome och vi är ju ett team också :)
Ikväll ska jag kolla idol och sedan mysa med älsklingen som är ovanligt glad idag undra vad det kan bero på? ;)

XOXO Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0