Tiden förändras!

Fattar inte hur detta har skett men jag kollar tillbaka nu och ser en stor förändring.
Jag har förändrat mig helt och hållet jag har bara en liten gnutta kvar av den jag var för ett år sen då jag tycker förändringen började.
Varför har inte sagt någonting tidigare?
Utan kommer nu när det är försent. Och jag inte kan göra någonting.
Men det är inte bara jag som förändrat mig utan det är många av mina vänner också som har blivit riktiga bitches. Tur att dom som betyder mest i denna stund inte gjort det iaf och det älskar jag er för annars hade jag aldrig spenderat så mycket tid som jag gör med er.
Nu ska jag inte lägga ut några namn eller skriva mer här i bloggen för det tycker jag är onödigt men ni själva vet säkert vilka ni är :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: sant :) själv har jag nt behövt plugga i helgen, vi har inga läxor & jag är klar med allt som behövs vara klart med. så jag bara relaxar :D

2009-12-13 @ 14:58:17
URL: http://eelectric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0