ja..

Kom inte på en bra rubrik men jag tänkte iaf försöka att blogga lite.
Har ingen kamera med mig så blir svårt att lägga till bilder om jag inte hittar att det finns bluetooth på denna dator. Det är ju som sagt inte min.
Men jag ska försöka allt jag kan iaf :=)

Inatt sov evelina här med mig :)
Det var kul att ha ´henne bredvid mig igen :)
Inatt kollade vi på film med Andreas till halv tre sen var vi alla trötta så han gick hem och vi gick upp och sov lite.
Vaknade i´dag av att leffe ringde på Evelinas telefon så då var det snabbt upp och Evelina åkte hem.
Jag klädde på mig och tog bara det lugnt lite..
Lagade mat vid tre och åt lite sen vart ut och tagit lite luft.
Behöver gå till affären men jag orkar inte det faktiskt.

Får väll se vad jag hittar på att göra.
Kanske bara en lugn kväll för min del. Det behöver jag faktiskt.

vi kör en sån här bild nu iaf :) Jag och mysan :)

Puss

Kommentarer
Postat av: prettyjunkie

fin blogg, följa varan på bloglovin?

kramar

2010-07-21 @ 17:51:48
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0