Skolshopping

Nästa vecka börjar min skolshopping om jag inte köper en dator.
Men jag behöver nya kläder till skolan och Turkiet.
Vi åker ju efter en vecka i skolan det ska bli så sköt.
Som att man får en veckas lov efter en vecka i skolan.
Men det jag behöver när skolan är iaf.

x: Nya Kollege block till varje ämne.
x: Bra pennor att skriva med
x: En Almenacka, kanske gör en egen så jag får det jag vill :)
x: Nya bekväma skor till min nya lock jag har tänkt bytt till men jag vet inte¨
x: Kläder av alla slag.

Kollar runt lite nu och hittar faktiskt mycket. Synd bara att pengarna kommer om en vecka och inte när man knäpper med fingrarna som jag skulle vilja ibland :)
Men allt fixar sig.

I name it you love me!

XOXO Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0