Sommar och vad fan håller jag på med ?

Jo jag sitter inne hela dagarna och tycker synd om mig själv :O
Nej inte riktigt men alla verkar ju ha annat för sig och är osociala mot mig och sen har jag svårt att ta mig till stan så jag kan träffa Bohman men det fixas någon dag.
Helgen var toppen förutom att Älskling jobbade men hans familj är så snäll och jag känner mig så välkommen :)
Nu ska jag kolla på fotboll och sedan gå och lägga mig och sova bort dagarna så jag får träffa älskling.
På lördag åker vi på kryssning!

Jag saknar min Jonathan <3

I söndags fick jag världens finaste sms av honom och jag blir bara mer och mer kär i honom.
Han gör min dag och jag älskar honom så jävla mycket!



Jennifer Margaretha Elisabeth Johansson <3 Jonathan olof hjalmar christensson!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0