Tråkigt :P

Har så jävla tråkigt men vet inte vad jag ska göra så gör ett sådant tönt test :P

Namn: Jennifer Johansson
Födelseår: 1992
Bor: Gränges
Familj: Mamma pappa lillebror och storebror
Favorit plats att äta på: Hemma vid Jonathan
Gillar: Mycket
Bästakompis: Bella och denise
Känsla just nu: Trött och uttråkad
Värför: inte fått mycket sömn dessa nätter sen för att ingen är social.
Favoritmat: Hemlagat
Vad har du på dig just nu: jeans leggings linnen och underkläder
Vad för smink har du på dig nu: ingenting isf gammalt.
Vad för smink brukar du ha på dig: Puder mascara kajal ögonskugga
Har du druckit alkohol: Ja.
Är du stolt över det: Nej inte speciellt varför skulle man?
Ska du fortsätta dricka alkohol: Ja varför inte ?
Har du rökt:Ja tyvärr :P
Har du rökt vattenpipa? Fint som fan :)
Har du snusat: Jajemensan :p
Är någon kär i dig just nu: jag hoppas min pojkvän är kär i mg :)
Vem: Isf Min pojkvän jonathan
Har du haft sex: Jajemensan
Har du gjort andra saker än sex: Jajemensan
Vill du ha sex: Kanske inte just nu.
Har du sovit vid någon du inte ville i veckan: nej
Vem/vilka: ingen
Är du olyckligt kär i någon nu: Nej helt underbart kär i Jonathan :)
Håller du vad du lovar: Försöker iaf..
Har du dåligt självförtroende: Sometimes..
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: nja
Har du lust att äta jordgubbar just nu: det skulle sitta fint.
Saknar du någon just nu: Ja :(
Vem/vilka:Min bebis :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0